Portfolio
Vykdyti projektai:
- 3D žaidimas "Tower Punch" - tinklinis 2 žaidėjų mūšis taikantis į priešininko bokštą.
Pilnai nerealizuotas.Įrankiai: Java, LWJGL, xSocket, jzlib, jorbis, javapng, OpenGL, 3ds max, Python - 3D žaidimas - "SnakeFace" sukurtas GameJam 2011 metu per 48h. Žaidėjo galva - tai vairalazdė. Reikia padėti 3D gyvatėlei keliauti trimačiame labirinte ir pasiekti išsvajotą obuolį. OpenCV veido/galvos atpažinimas, kalibracija. Pilnai nerealizuotas.
Įrankiai: C++, OpenCV, OpenGL - 3D žaidimas - "SupremeDuals" aka "Spells Dynamic" MMO SciFi stiliaus galaktikų kovos 1vs1. Žaidimas tinklinis, žaidėjai kovoja arenose, kelia lygį, tobulina ekipiruotę. Pilnai nerealizuotas.
Įrankiai: C++, Ogre 3D, MySQL, MySQL++, RakNet, 3ds max
Kiti komandos nariai: Audrius Gailius, modeliuotojai: Simas, Almantas Vasiliauskas
- Qt Driving & Lane Detection guidance system. Projektas išsivystė į OpenCV lane-vehicle detection POC.
Tools: Qt, ffmpeg, libavcodec
https://github.com/tomazas/opencv-lane-vehicle-track
- 2D Flash žaidimai - "Infection", "Trigubas", "Lėkščių šaudymas"
Žurnalo "Kompiuterija" žaidimų kūrimo konkursas.
Įrankiai: Adobe Flash
- 2D žaidimo "Tetris" flash klonas
Įrankiai: Adobe Flash
- 2D žaidimas "Online Bomberman Remake" - klasikinio bombermen'o mini klonas (žaidžiamas tinkle). Pilnai nerealizuotas.
Įrankiai: Elf2D library, Photoshop, RakNet
https://github.com/tomazas/open-bomber
- 3D žaidimas "Ralis" - dviejų žaidėjų lenktyninis žaidimas su tikslu pirmam apvažiuoti 3 trasos ratus. Pilnai nerealizuotas.
- 3D žaidimas "Zombie Survival" - tai žaidimas, kuriame reikia išbūti uždarytame mažoje patalpoje/aplinkoje ir kuo ilgiau atsilaikyti prieš zombių puolimą. Žaidimas žaidžiamas round'ais/lygiais, todėl su kiekvienu nauju lygiu tampa sunkiau atsilaikyti prieš naujas priešų bangas.Įrankiai: C++, OpenGL, 3ds max, Photoshop
Navigacija grafu naudojant waypoint sistemą, konsolė, quake light-volumes metodo apšvietimas aktoriams. Pilnai nerealizuotas - kūrimo etapai ir sprendimai pavaizduoti screenshot'uose.
- RT spindulių trasavimo(raytracing) varikliukas - phong, minkšti šešėliai, refrakcija, atspindžiai, AO(ambient occlusion), photon mapping, optimizacija naudojant kD-tree. Pritaikyta veikti klasteryje, multiprocesorinėse sistemose.Įrankiai: C++, OpenMPI
- Realtime raytracing - OpenGL GLSL spindulių trasavimas ant GPU, minkšti šešėliai, atspindžiai, šachmatų tekstūra. Įrankiai: C++, OpenGL
- 3D varikliukas - OpenGL, GLSL, FBO, VBO, particles, deffered rendering, PhysX physics, sound, 3ds max exporter, įkvėptas darbų iš: frustum.org. Pilnai nerealizuotas.
Įrankiai: C++, 3ds max, Photoshop
- GPUMath - GPGPU skaičiavimų karkaso realizacija panaudojant GLSL šešėliavimą ir FBO. Koncepcinis/POC modelis.Įrankiai: C++, OpenGL
- BranchMixer - 3D rekursinis medžių generavimas ir eksportavimas su papildoma įskiepių galimybe, realaus laiko peržiūra. Pilnai išbaigtas.Įrankiai: C++, Python, Boost
- OpenGL GUI grafinės sąsajos kūrimo karkasas.
Įrankiai: C++, OpenGL, Adobe Flash, Photoshop
- Forge - procedūrinių tekstūrų generavimo programa naudojanti operatorių stekavimo/jungimo metodus. Tekstūrų hierarchinio generavimo spartinimas naudojant GLSL šešėliavimo programas.
Įrankiai: C++, OpenGL, GLSL
- Tank AI - AI programavimo turnyrų sistema (geriausio dirbtinio intelekto kūrimo bandymų karkasas). Roboto modulio programavimo karkasas. Pilnai išbaigtas.
Įrankiai: C++, OpenGL
- UVLayout - tekstūrų pakavimo vienoje didelėje tekstūroje interaktyvi koordinačių redagavimo ir kūrimo programa. Pilnai išbaigtas.
Įrankiai: C++, OpenGL, Python
- DocGen - automatizuotas HTML dokumentacijos generatorius iš C++ source failųĮrankiai: C++
- MyASM - asemblerio tipo programavimo kalbos interpretatorius
Įrankiai: C++ - OgreFlow - Ogre 3D varikliuko dalelių sistemų redaktorius
- NormalMap'ų iš tekstūrų generavimo programa
Įrankiai: C++
- UV-Flat - 3D modelių automatinio parametrizavimo sistema su Ambient Occlussion ir Lightmap baking
Įrankiai: OpenGL, C++
- PortScan - atvirų prievadų skenavimo programa
Įrankiai: Borland Delphi 7
Dalyvavimas konkursuose:
- 2007m. žurnalo "Kompiuterija" žaidimų kūrimo konkursas - sukurti 3 Flash žaidimai
- 2009m. Microsoft "Naršyk ir laimėk" - IE8 papildukų konkursas - sukurtas flash.fm papildukas
- 2011m. Microsoft "ImagineCup" media kategorija - sukurtas video AIDS tematika
Akademiniai projektai:
- Eismo juostų ir automobilių nustatymas (automated driver assistance system)
naudojami kompiuterinės regos Canny, Haar bruožų-klasifikacijos (machine learning), Hough transformacijos metodai, automobilių hipotezės verifikavimas, klasifikatorius iš 512 automobilių DB
Įrankiai: C++, OpenCV
- Quake tipo žaidimo 2D botų simuliatorius (+žemėlapių redaktorius)
navigacija grafe, dirbtinis intelektas(būsenų metodas), galimybė žaisti kartu su botais
Įrankiai: Java SE
https://github.com/tomazas/quake2d - Stačiakampių pakavimas uždaroje daugiakampėje erdvėje (rectangle packing)
bet kokio dydžio stačiakampių pakavimas neiškilioje(concave) nesikertančioje srityje/konteineryje, naudojamas BFGS iteracinis optimizavimo metodas
Įrankiai: Java, Processing, liblbfgs
https://github.com/tomazas/convex-rect-pack - Kubinių splainų generavimo programa
2D taškus interpoliuoja kubiniais splainais su skirtingomis kraštinėmis sąlygomis, kursinis grafų teorijos ir skaitinių algoritmų projektas
Įrankiai: Java SE
https://github.com/tomazas/k2-course
- 2D Namų planų braižymo programa
pastatų signalizacijos įrengimo išdėstymo modeliavimui ir kt., pritaikyta daugiaaukščių planavimui, kainų ataskaitos sudarymas, duomenys apdorojimas XML formatu, planų eksportavimas PNG formatu
Įrankiai: Java SE
- NLP algoritmų taikymas teksto analizei (natural language processing in data mining)
sukurtas angliškų tekstų analizatorius gebantis surasti tekste paminėtus žmones, jų veiksmus ir tarpusavio sąveikas, sudaryti teksto santrumpą, klasifikuoti tekstą į keletą dažniausiai sutinkamų kategorijų.
Įrankiai: Python NLTK, Java
https://code.google.com/p/py-nltk-dev/